söndag 27 september 2009

Vem är bäst om inte jag? :D

Då har man löst det då. Problemet med internet hos mamma. Var det fel på internetet? Nej. Var det fel på routern? Nej. Var det fel på nätverkskorten i datorerna? Nej. Hade mamma som vanligt glömt av säkerhetslösenordet (krypteringsnyckeln) till internetet fast att hon "aldrig glömmer några lösenord"? Ja.

Bah. Hela helgen går man här utan att komma åt sitt internet, för att mamma envisas med att aldrig berätta sina lösenord för någon annan, och inte heller känner för att komma ihåg dem (trots att hon själv heligt bedyrar att hennes minne är på topp och aldrig sviker henne).

Nåja. Det bästa är att jag löste det själv efter bästa förmåga! JAG kom på hur lösenordet egentligen var (hur skillad kodknäckare är jag inte? ;D )

Dåså. Nu är jag tillbaka. Vad ska jag skriva om nu då?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP