torsdag 24 september 2009

Eh, hej igen xD

..glömde av att vi har loggbokinlämning för projektarbetet imorgon, och jag hade inte skrivit loggbok för de senaste 2 tillfällena jag arbetade.. så det blev till att starta datorn nu igen efter duschen. Men nu är det skrivet och klart, så nu är det verkligen sängen nästa!

Robert kommer hit imorgon också förresten, om jag inte sagt det. Tydligen ska han ha med sig två paket till mig^^ Fick en mms-bild på dom, och dom är inslagna sådär fånigt gulligt som bara han kan <3
Med tejp över allt och skrynkligt papper och allt ^^
Ska bli intressant att se vad som finns i :3

Har förresten 2 styck pisar inne i mitt rum nu också. En svart lurvig sak (aka Sotis) här bredvid mig på skrivbordet, och så en liten trött buspelle (aka Elvis) mitt i sängen. Alltid lika lätt att sova när man har katter i rummet! Men jag är glad att de kommer just till mig.. det måste ju betyda att de kopplar ihop mig med trygghet :3
För båda är ju här även om Sotisen stör ihjäl sig på Elvisen hela tiden.. hon tänkte hoppa upp i sängen först, men gav till ett förskräckt mjau när hon såg Elvis.. så hon hoppade upp på skrivbordet istället.. det var sött ^^

Nåja, det om detta.. nu ska jag gå och knö ner mig bredvid Elvis, god natt igen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP