lördag 19 september 2009

Dagens inköp!

Yes box! Huvudvärken gick över ju, så jag och Robert åkte till stan en stund innan det var dags för honom att åka iväg. Ledsamt att lämna iväg honom redan efter en dag :( Känns jättekonstigt och ensamt =(

Men jag hann i alla fall hitta tre saker som jag köpte, och här kommer mina dåliga mobilbilder på dem!


.. en lång, svart, figurnära kofta från zara. 250kronor.


och en rutig blus (200kr) + ett flätat skärp (80 kr) från H&M

Över 500 kr för typ 2½ klädesplagg (räknar inte skärpet som ett helt XD) ... vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Tänker börja med "det var bättre förr"-snacket snart..
Nåja, de var ju i alla fall fina saker jag hittade så =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP