fredag 25 september 2009

Dagens inköp!

Hej och hå, nu är jag äntligen hemma igen! Efter skolan gick jag och Josefin först runt en stund i kungsbacka. Hon handlade godis, och vi dreglade över allt snyggt som finns överallt, och sedan handlade jag lite också (ska visa vad strax).

Sedan tog Josefin bussen, och när jag väntade på min kom jag på den geniala idén att ringa mamma och höra om hon var nära. Hon var 2 minuter bort, så hon kom och plockade upp mig och så åkte vi till ÖoB och Freeport. Min bror var nämligen på en anställningsintervju och behövde bli skjussad därifrån till ett kalas efteråt. Så vi liksom bara strosade runt och fördröjde tiden. Självklart handlade jag ännumer då, även om jag hatar mig själv för att jag redan handlat alldeles för mycket denna månaden.

Sist men inte minst åt vi lite på McDonalds, och då fick jag se en av mina klasskamrater stå där i kassan. Vet inte om han såg mig dock, han verkade lite upptagen :P

Men, nu ska jag i alla fall visa vad jag inhandlat idag! ^^


Bodylotion med vaniljdoft, 29,50kr från H&M, lypsyl för känsliga läppar från samma ställe. Tror det kostade 34 kr eller något.


Två styck muggar, för 15 kr/st, från ÖoB. Matchar de två muggarna jag köpte i ullared utmärkt!


Mineralfoundation som jag hoppas är bra. Höll på att testa i en hel evighet. Kostade 125 kr och kommer från Beauty Zone på Freeport =)


Och här är våran mat! Ja, det är jag som tagit ett glufs i cheeseburgaren.. xD
..dedär pajerna är för övrigt fruktansvärt goda! De med jordgubb/vanilj alltså. Sjukt goda!

Kika in senare igen om ni vill se alla snygga inredningsprytlar jag såg men inte kunde köpa. Jag älskar inredningsprytlar, och detta året är verkligen mitt år. Allt går i svartvitt, och allt är så snyggt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP