fredag 18 september 2009

Där försvann dom pengarna..

Här hade jag gått och sett fram emot att få 1500 kr varje månad i fortsättningen.. och jag såg Väldigt mycket fram emot att få 1500 kr om ungefär 10 dagar, eftersom jag tycker det börjar kännas lite väl tomt på kontot just nu..

men nej, nu kände Henriks iPhone för att anlända. Och sorgligt nog har han redan betalat de 700 kronorna i engångsavgift med mig. Så hejdå med dem. Nu får jag ju mindre än ett vanligt studiebidrag att leva på nästa månad fast att det borde varit mer.. blä.

och jag behöver seriöst få tag på pappa! Han sa att han skulle vara hemma så han kunde köra och hämta Robert om en timma. Men nu har han åkt iväg och lämnat mobilen hemma ju. Han är hos storebror och lagar bil. Saken är bara den att om han inte kommer hem innan dess så får Robert sitta ensam i kungsbacka i en hel timma och vänta på bussen. Om inte jag tar bussen om 10 minuter och möter honom. Problem alltså. Ska nog testa att ringa storebrors mobil och höra om han är kvar och i så fall höra när han kommer hem..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP