onsdag 23 september 2009

Tramsgänget + skoltrötthet

Ja, jag måste bara säga detta! Om några veckor, typ den 16e oktober så kommer jag (antagligen) vara med och sjunga i en kör när tramsgänget har ett framträdande i Aranästeatern.. Bara så alla vet! Och det är värsta tufft ju ^^

Härnäst en bild från skolan igår:

.. det är jag och Josefin. Vi liksom tröttnade lite på fysiken.. och ja vi låg så en längre stund än bara när bilden togs (fotograf är Johanna btw ;D )


Sist men inte minst: Jag som anammar snygg-lärare-looken!

Yesbox, jag skaha glasögon på mig till skolan idag! Tog tillfället i akt eftersom jag ändå är förkyld. Linser + förkylning = eventuell blindhet (som jag oftast struntar i ^^) Visst är jag het i glasögon? ;)

Bussen nästa!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP