torsdag 24 september 2009

God morgon =)

Jag vaknade faktiskt relativt nyss, typ vid kvart i tio. Okej, för en timma sedan dådå. Men det absolut härligaste var att ingen hade väckt mig tidigare på morgonen när de skulle iväg. Otroligt härligt att sova ut <3

Nu har jag ätit god frukost, och startat diskmaskinen som är klar om typ en timma eller något. Då måste jag plocka ur den. Men det skiter jag i nu :D
För övrigt är det dags för plugg och åter plugg. Tar med mig böckerna ned och sätter mig i köket tror jag, för där har jag mindre distraktionsmoment. Bättre koncentrationsförmåga där nere alltså. Har jag tur blir jag klar i någorlunda tid, men jag tvivlar på det.

För övrigt har sötnosen Elvis just kommit in och klättrat upp i min säng ^^ Där ligger han och spinner helt för sig själv. Söt är han :3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP