fredag 4 september 2009

Resultatet av mina frisörframfarter ^^


Visst blev det fint? ^^ Jag är glad att hon är glad, och jag är glad att jag lyckas göra precis det som folk ber mig om att göra :3 Jag klippte hennes hår som Hon ville ha det, inte som jag tycker det ska vara. (indirekt pik mot frisörer som haft sitt yrke för länge)
Kanske tog det någon timma extra, men å andra sidan är jag heelt gratis (eller ja, hon fick köpa blekmedlet själv då, men utöver det ^^) och jag gör det ju precis som man vill ha det! Frisörer kan ibland vara så ignoranta.. man säger liksom vad man tänkt, och sedan bara klipper de som de tycker ändå ibland..
Men, jag är glad att hon är glad, och jag är glad att det blev så fint :D
Fast hon är alltid typ sötast i världen ändå ^_^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP