söndag 6 september 2009

Garn beställt!

Muhaha, men vad det är för garn är som sagt en hemlis ^^ En jättehemlis ^^
Har kommit på att jag har minst 5 stickprojekt att färdigställa innan jul. Stress vaddå? Men det är ju av egen fri vilja. Jag vill bara bli klar med min brors ena raggsocka snarast, så jag kan lägga bort det projektet och göra något annat innan jag gör den andra! Har tröttnat på sockor nu!

Här får ni lite exempel på vad jag stickat innan bara för att ni ska förstå ungefär på vilken nivå jag är ^^


Min schnygging-baskermössa.. håller på att sticka en matchande tjockhalsduk i samma garn^^


Matchande vantar och raggsockar till mamma ^^


Halsduk till brodern min =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP