lördag 5 september 2009

Hemma igen!

.. är det bara jag, eller laddas min blogg väldigt långsamt? Känns som jag får vänta i en evighet innan jag får se texten när jag försöker kolla. Bara jag, eller någon mer som upplever det? Sjukt störande, vet inte vad jag kan göra åt det heller -.-

Men nu är jag i alla fall hemma från farmor! Har hystat ved som bara den och kört skottkärror för att lasta av den igen, jösses vad jobbigt det kan vara. Kändes framför allt i ryggen.. men efter en stund (över en timma iaf. .) bytte jag och rensade lite ogräs istället. Vilket också var jobbigt, fast inte på samma sätt. Men gud vad härligt det känns ändå att ha varit ute och arbetat med sådana "grovjobb". Det känns liksom i kroppen, och så är det ju perfekt träning också! Så jag känner mig riktigt duktig just nu jag =)

2 kommentarer:

jennie 5 september 2009 kl. 21:23  

Vad duktiga ni är :D Själv satt man hemma och pluggade hela dan... KUL !

Anonym,  6 september 2009 kl. 13:08  

jo den laddar lite segt:(

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP