torsdag 3 september 2009

Imorgon blir jag frisör för en dag

Yepp. Jag ska bleka Josefins utväxt och klippa hennes hår lite ^^ Och så ska vi äta upp all chokladen vi handlade idag. Det ska bli skojs =)

Jag hoppas bara att jag ska lyckas bra, men det brukar gå fint. Framför allt brukar jag lyckas klippa folk som de själva vill ha det och inte som jag lärt mig enligt någon bok att man "ska" klippa. (verkar som alla frisörer har sina standard-klipp? >_< )

Nåja, det om detta. Kommer bleka hennes utväxt ännu en gång sedan (hon har en utväxt som är oblekt och en efter den som är blekt bara en gång och därför mörkare än resten av håret), och sedan göra slingor för att förvilla ögat att inte se variationerna i färgnyans. Det går däremot inte att göra samma dag, då går håret av.. >_< Men hon kommer bli jättetjusig ^_^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP