onsdag 30 september 2009

Jag fryser!

HAHA Viktoria fick nyss fågelbajs i huvudet fick jag just veta per sms! xD

För övrigt köpte jag den vita tröjan jag hade med i collaget jag gjorde för ett tag sedan idag ^^
Kommer bli jättemysig till ett par svarta jeansleggins med lite snajsiga smycken till, eller kanske med ett skärp i midjan ^^

På tal om smycken finns ett jättesnyggt armband på lindex just nu som jag vill ha! Nämligen detta:

fy så snyggt det är! Kostar typ 80 kr bara också! Måste haa..! xD

Sedan har jag ångest över om jag bara ska köpa de låga skorna eller båda paren som jag visade bilder på för ett tag sedan från skopunkten.. blir så fruktansvärt dyrt med båda paren.. men dom är snygga! .. någon som kan ge mig något tips hära? (A)

Usch, jag har preciiis fått mitt studiebidrag, och halva det ska jag ge bort till mamma. Sedan får jag ytterligare 1000 kr av pappa. Men jag känner att jag redan spenderat bort allt jag kommer få..
Ska på spelning på lördag, där går 175 kr, jag och Viktoria ska gå på takida, där ryker typ 350 kr, jag köpte en tröja idag, ytterligare 200kr.. redan uppe i 725 kr.. sedan vill jag ha skorna och armbandet med.. tar jag båda par skoren blir det ytterligare 398 kr, +80kr för armbandet.. totalt 1203 kr.. hallå, det har bara gått EN DAG PÅ MÅNADEN ÄN... nej detta är då verkligen inte bra..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP