onsdag 16 september 2009

Far åt helvete, fysik

JAG HANN INTE GÖRA KLART PROVET! Jag var precis en millimeter ifrån den slutliga lösningen på den enda mvg-uppgiften på hela provet, och då får läraren ryck och säger att vi måste gå! JAG HANN INTE KLART! omgomgomgomgomg. Jag mår seriöst dåligt över det >_<

Nåja. Utöver det har vi haft lång jävla håltimma, och sedan idrott. Jag ska hålla i en danslektion om 4 veckor. Vecka 42 alltså. Det kommer nog gå bra. Måste få ihop lite musik tills dess bara, och lära Josefin att dansa med mig xD

Nu är vi alltså hemma hos mig (Josefin kör som en galning!). Pappa har typ några arbetssnubbar på övervåningen som han sitter och fikar och pratar med så vi kan varken gå upp och äta något eller spela piano för den delen.. fast det gör inte så mycket ändå :o

.. och tydligen är det soulband idag! Första dagen vi ställt in oss på att det Inte är det, och så blir det det! Hon hade någon idé sa hon, så det ska bli intressant att höra :)

Sist men inte minst blir det ki box ikväll, 1½ timma! :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP