lördag 12 september 2009

Så vet man att man har rätt..


När man ser först fjortisen i mitten, helt klädd i svartvitt, och sedan den fina "exklusiva" reklamen i metro som går i svart, vitt och grått.. då vet man helt enkelt att man är rätt ute ;)

Jag får väl helt enkelt lov att säga att jag varit före min tid i ungefär 3 år ;) Jag menar, jag anammade stilen redan i slutet av nian.. nu går jag 3an på gymnasiet. Kul att världen äntligen hänger med ;D

Nu ska jag och Robert hur som helst kolla på film :D Ville sett "The Proposal" men Robert varken gillar den eller har tagit sig tid att "fixa" den för min skull.. så det blir väl någon konstig action eller tråkig humor som vanligt, som han gillar =)
(lala, jag är absoluut inte ironisk ^^)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP