fredag 11 september 2009

Upp upp och iväg!

Eller ja. Jag reser väl mera mark-vägen, men jag ska ju ändå uppåt i landet ;)

Nu är jag färdigfixad och jag tror bestämt jag har allt viktigt nedpackat. Kom i sista sekunden på att vi ju skulle lämna in loggböcker för vårat projektarbete på fredagar varje udda vecka. Idag alltså. Så nu ska jag hinna göra detta också innan jag far iväg! Men det hinns nog =)

Mamma säger förresten att jag får övningsköra in till stationen ^^


Haha, denna ansiktsformen påminner om hur jag såg ut när jag var "lite" rundare x)


Bara för att jag är så förbaskat söt ;)

Well, vi hörs väl igen ikväll, eller imorgon! Beror på hur trött jag är när jag kommer fram (tåget är framme 21.33).. Ha det bra så länge! :o

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP