onsdag 9 september 2009

Onsdag morgon

Hihi, körningen igår/inatt gick faktiskt rätt så bra! Eh.. förutom att gpsen guidade mig in på enbart-buss-körfält och sådant då ja. Men det är ju inte mitt fel (A) Men utöver det gick det bra! Jag kom fram till att jag hatar stadskörning =)

Meneem ja. Idag är det skola. Orientering på idrotten igen. Josefin säger att jag måste anstränga mig idag :( Idag ska vi få ha kompass. Jag fattar ännu mindre när jag har kompass. Allt blir bara fel.

Sedan ska vi se om bandet börjar idag igen (vi är med i ett band som kulturskolan håller i). Det började ju inte förra veckan för att det var svårt att få ihop medlemmar..Och sedan? Ptja. Vet inte. Sova kanske?

Bah, men nu ska jag springa iväg och hämta en tidning att ha med mig till samhällskunskapen!


Haha, den minst efterblivna bilden jag lyckades ta idag xD

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP