torsdag 24 september 2009

Duktiga jag ^^

Nu har jag faktiskt pluggat klart allt som behöver pluggas på ^^ Jag är numera en sida före i matte (kommer missa en lektion nästa vecka, så det är lika bra), och så har jag gjort klart kemin :D

Nu ska jag bara läsa lite i romanen jag lånat också, eftersom jag har så mycket tid över. Kan liksom lika gärna läsa, när jag ändå är för slö för att göra något annat =)

Sa jag förresten att jag ska vara med i Skolornas Matematiktävling nu på tisdag? Det ska jag i alla fall! Det är en rikstäckande matematiktävling för elever på gymnasienivå. Min lärare lade fram det speciellt för mig och pockade på att jag skulle vara med, även om det var för hela klassen ^^. Nej jag är inte alls största pluggisen :o xD
Men det ska bli kul i alla fall, även om jag kommer vara typ sämst. Alltid kul att testa liksom ^^ Dessutom har jag ju redan 3 vunna (inom klassen alltså) nationella matematiktävlingar från grundskolan i bagagen, så resultatet denna gången gör mig inte så mycket :D

Förresten verkar min förkylning sakta men säkert gå över. Nu har jag huvudvärk istället. Tjoho -.-

Tror jag ska ta mig ett äpple eller något att äta nu, och begrava mig i Jane Austens Övertalning =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP