tisdag 22 september 2009

Skor <3

Skor är nog det bästa som finns. Av allt jag kan köpa vill jag alltid alltid alltid hellre köpa skor än annat. Det finns så otroligt många snygga par skor nu också!

Ska visa dem jag hittade på skopunkten idag:


så snygga! liksom inget skaft, skitsvårt att hitta om man vill ha utan snörning. Med har jag ju redan. Men jag diggar dessa, ser så robusta ut på nåt sätt, fast fortfarande kvinnliga ^^


och voilá! Ett par låga skor! Nästan ballerina, de har bara en såndär smal miniklack längst bak.. men dom är jättesnygga, jättebilliga, och jag behöver låga skor när jag ska övningsköra!

och vad var det förresten jag sa om att jag valde ut precis dom skorna som försvann och sedan kom tillbaka igen? ;)

Mina små älsklingar are still going strong! De har funnits i sortiment hur länge som helst nu! Jag är bara för bäst på det här med att förutsäga mode ;D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP