söndag 20 september 2009

Lillekillen =)


Ja jösses nu är han morfar också :o Jag som tycker han är så himla ung, ändå är han både farfar och morfar redan! Fast för mig är han mest pappa ^^ Och jag är moster :D


... hans näsa kommer bli en look-alike-pappas :o se bara så lika dom är :o (för er som inte vet det så är det så att jag är ovanligt fixerad vid näsor .. xD )


Syster med lillplutt ^^


Hihi, mig med barnvagn :o trodde det var ett tag kvar tills jag skulle få se nåt sånt ;)


Hallå snygging ^^

nej gud sicken söt liten bebis han är ^^ Och ja, jag har lagt in massa text på bilderna med honom för att ingen ska kunna sno några :o

2 kommentarer:

Johanna 21 september 2009 kl. 07:19  

Söööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ursäkta det onödiga upptagandet av utrymme, ville bara få fram mitt budskap XD

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP