söndag 13 september 2009

Hemma och nyfixad!

Ska strax gå och duscha, tänkte bara skriva kort först.

Blev både klippt och blekt av Roberts faster. Utväxten blev dessutom helblonderad eftersom hon inte hade några slinghättor kvar. Men det gör mig inget, syns inte ens. Jag sa dock till Robert (han som pratade med henne) att jag bara ville bli blekt, inte klippt, men nånstans blev det fel, så jag blev klippt i alla fall. Behövdes nog egentligen, men det känns ändå. Hatar att topparna försvinner fast att det bara är typ mindre än en centimeter det rör sig om. Hatar hur håret alltid lockar sig fult efteråt när det får självtorka bara för att det blivit lättare. Blä.


(jämför med bilderna från i fredags eftermiddag liksom)
Stör mig på den lilla "vippen" längst ned på håret, som uppenbarar sig på båda sidorna. Och det känns verkligen Jättekort. Hoppas det går över snart. Hon klippte åtminstone inte lika mycket denna gången som förra =)
Får helt enkelt platta det tills "vippen" försvinner!

Nej nu är det dags att gå in i badrummet och skämma bort mig själv med hårinpackning, ansiktsmask, och Illustrerad Vetenskap!
..Skönt att man har lite sovmorgon imorgon :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP