tisdag 29 september 2009

Klasströja?

Ja, ni har väl alla sett hur min förra klasströja ser ut? Den som jag idrottar i hela tiden..

Jag tycker faktiskt att vi i härliga Nv3c ska skaffa oss en ny klasströja tillsammans. Jag tror jag hade gillat den mer. Fast vi är bara 16 pers. På de sidor jag kollat runt måste man beställa minst 20 :(

Men ändå, har inte ens frågat efter intresset i klassen. Men har sett några snygga/roliga som jag gillar xD
Exempelvis:
"Naughty by nature" ackompanjerat med en passande bild.. xD
"cos x - helt naturligt" .. även denna med otroligt vacker illustration xD
"kraftig elongation" under bilden av vägmärket varning för skarp kurva xD

Vill ha vill ha vill ha! De är så härligt naturaraktigt nördiga :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP