tisdag 8 september 2009

God provmorgon!

Jahapp. Delkursprov i kemi b idag då. Jag är inte nervös än. Det kommer väl. Efter det har jag pianolektion, och sedan åker jag och Josefin hem hit till mig en stund och äter lite och har trevligt och så (pluggar kanske? XD). Sedan är det dags för danspass på f&s! Vi fick plats där :D
Hoppas bara inte Josefins knä fortfarande är dåligt :( Känner mig fortfarande skydlig fast att det inte var meningen att drämma stolen rakt in i det..

Ja jag ser rätt konstig ut, men alla andra var bara samma min som vanligt.. ja den vita tröjan sticks! Men jag har ett svart skärp i midjan och svarta jeansleggins till. Har inte bestämt mig för om jag ser tjock eller snygg ut än.

Men nu är det dags att packa ihop det ätbara och hinna till bussen! :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP