söndag 13 september 2009

Vad vitt det blev :S

Oj jösses vad vit den f.d. utväxten (numera helblekta XD) ser ut nu när jag duschat och haft silverschampo i. Ser mycket vitare ut än resten av håret .. hmm, borde jag ha låtit bli silverschampot? Men det var ju så gult..

Nåja, tänk logiskt Hanna: Håret torkar först högst upp på huvudet, eftersom vattnet (precis som allt annat) påverkas av tyngdkraften och rinner NEDÅT. Det kanske inte är så konstigt att håret ser ljusare ut i torrt tillstånd än i blött?

..fast jag tror ändå att utväxten är en aning ljusare än resten. Men det gör inget =) Det är bara ~2cm ljust hår. Har dock kommit fram till att jag gillar slingversionen bättre, redan.. men då är det ju bara att fortsätta göra slingor sedan.. kommer knappt märkas ^^
För mitt hår är jättesnyggt som det är.. och nu har det ingen utväxt heller :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP