måndag 14 september 2009

Hemma!

Eller ja. Jag har hunnit åka hem till mamma, packa mina saker, åka till pappa, äta middag, och sist men inte minst öva lite piano. Men nu är jag ju här ;)

Det där med piano är rätt roligt. Josefin tog med mig till hennes sånglektion idag, och tyckte att jag skulle kompa till Hallelujah, som hon visste att jag kunde. Så nu får vi spela tillsammans :D Det är skojs^^

I övrigt ringer jag och min pianolärare förbi varandra. Han hade ringt förut när jag åt, och talade in att jag skulle ringa. Nu ringde jag och så svarade inte han. Haha. Verkade inte som det blir någon lektion imorgon dock. Vilket inte gör mig något, eftersom det är fysikprov på onsdag morgon!

Och vad mer? Vet inte faktiskt ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP