söndag 6 september 2009

Jag somnade!

Haha, efter jag pratat klart i telefon så somnade jag helt resolut och vaknade nu igen. Hahah, jag var nog trött.. inte så lite heller!

Eller så ville jag helt enkelt undvika allt vad denna dagen har att bjuda på: kemiplugg. Blääää. Jag vill hellre göra massa annat.. Funderar på att beställa hem lite garn från en sida jag hittat på nätet, eftersom det jag vill ha inte finns i affären här i kungsbacka (sytjänst). Vet bara inte om jag kan lita på sidan, hatar att betala över nätet. Men å andra sidan, det mesta går just via nätet nu för tiden, så varför inte? Ja, det får nog bli dagens grej. Men vad det blir för garn får bli en hemlis tills jag är klar med det jag ska göra av det ^^,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP