onsdag 16 september 2009

Virus?

Hmm, bäst som Josefin satt och sökte omkring efter lyrics+chords på min dator så kom det upp någon vanlig såndär ruta, typ med "okej" eller "gör ingenting" som alternativ. Man trycker ju alltid okej på sånna typ utan att tänka på vad det är. Helt plötsligt dök då "den här datorn"-menyn upp och så ett stort jävla fält med "scannar enhet c" och en snabbt upptickande stapel. Bredvid fanns det en fin liten sköld med ett stort kors på (ni vet, dendär windowsgrejjen som markerar att "datorn är utsatt för risk" typ). Sedan fanns ordet "trojan" att läsa någonstans i alltet också. Allt jag tänkte var "NOOO VIRUS" och stängde av datorn med on/off-knappen på en gång XD

Sedan startade jag om den och började scanna hela skiten med F-secure. Det verkar vara lugnt. Men sedan var det dags för oss att åka, så jag hann liksom inte skriva något mer =)

Nu är jag hur som helst hemma igen ^^ Har duschat och ska snart lägga mig att sova. D.v.s. läsa igenom laborationshandledningen inför imorgon. Vi ska laborera med saliv. Mysigt va? Vi ska testa buffertkapaciteten.. omg, tvingar de mig att ha på mig skyddsglasögon så vägrar jag! Det är skolfoto imorgon ffs! Jag tänker då inte ha två märken på näsan på skolfotot bara för en futtig laboration..

Och juste. Därför ska jag gå upp fem imorgon bitti. För att hinna. Bäst att sova nu på en gång.. ska bara måla naglarna först :o

1 kommentarer:

Anonym,  17 september 2009 kl. 19:41  

Det hände exakt samma sak för mig för ngra dagar sen och ¨å stog det ytyp trojan överallt

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP