tisdag 22 september 2009

Jag är förkyld!

Oh noes! Antagligen var jag så inställd på att inte bli förkyld förra veckan att det faktiskt väntade med att bryta ut tills nu mellan måndag och tisdag. Rätt tufft ändå. Nästan så att jag inte ens behöver vara sur för att jag är förkyld - jag fick ju lära mig precis hur mycket mina tankar faktiskt kan styra min kropp :D Tufft ^^

..fast det är inte lika tufft att jag och Josefin ju ska gå på aerobic idag. Man ska ju gärna inte träna när man är sjuklig. Nåja. Jag får ta det väldigt väldigt lugnt. Fy, jag kommer dö av syrebrist, jag kan inte andas ordentligt med denna halsen!

Såhär ser jag för övrigt ut idag:

fast jag har 2 stora blaffor till finnar på vardera kinden som inte syns på bilden.. tur är väl det ^^

Idag åker för övrigt hela vinterartilleriet fram! Allt utom vinterjackan. Dessutom har jag en tjock stickad tröja på mig (hatar att frysa!). Så nu blir det vinterskorna (stövlar med klack såklart ^^), halsduk, handskar och baskermössa. Aaah, värme (L)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP