torsdag 10 september 2009

Hos Johanna efter skolan!

Var jag ju förut i alla fall. Nu är jag hemma igen =)

Men i alla fall. Jag började med att bjuda på glass. Vi funderade på chips också, men hon förstod liksom inte min tanke med att man kan ta Båda ;)
Hursom! Vi båda körde på invanda spår, hon tog en Ben&Jerrys, jag tog min magnum strawberry white, precis som alltid!


Glass (L)

Sen ska jag inte gå som katten runt het gröt längre: Jag förlorade stort. Vi spelade Trivial Pursuit. Vi använde barnfrågorna. Jag fick till och med fuska mot slutet. Men jag förlorade likförbannat ändå. Massor av saker hon tyckte var uppenbara hade jag ingen aning om över huvud taget xD Men det var kul i vilket fall. Jag menar, allmänbildning har liksom aldrig varit min starka sida precis xD

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP