tisdag 29 september 2009

1000e inlägget!

God morgon! Snart dags att rusa till bussen som vanligt! Idag är det dock Skolornas Matematiktävling som står på programmet för mig, och ingen vanlig skoldag.

Jag hoppas det går bra: har på mig mina sifferörhängen och mitt kors, alla tursymboler jag kan ha. Mer kan jag inte göra. Än att sitta där i 5 timmar och verkligen försöka med all den tankeförmåga jag har.

Jag har gjort i ordning lite mat åt mig också, två baguetter (en med sallad, ost och paprika, och en med rödbetssallad och köttbullar), och så har jag en kaka med mig ^^

Nej nu. Här får ni två fina bilder på mig, och önska mig lycka till nu!

1 kommentarer:

Anonym,  29 september 2009 kl. 18:15  

hmmm visst.. lycka till även fast det är lite försent nu. ;)

kanske lika bra att fråga här istället för på dom andra ställena för du är ju så osocial på stamforumet.
iaf hur gick det? klarade du mer än mig(typ 3 frågor)?
visst var 3an lätt? :D

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP