onsdag 2 september 2009

Jävla lugg


Fyfan vad min lugg blir alldeles för lång alldeles för fort! Det är störande, mitt ena öga försvinner hur jag än vrider och vänder på mig! Så ni får hålla till godo med denna blondinbella-wannabe-bilden, det var den enda där jag faktiskt undvek att se ut som jag amputerat ena ögat.. Och ja, det är en finne jag har på hakan.

Skola idag igen då! Orientering på schemat som jag redan nämnt.. men jag tänker sikta på att vara bättre än jag varit alla andra gånger, och det får duga fint för mig.. då anstränger jag mig i alla fall, och mer än så kan jag inte göra =)
Våran samhällskunskap blev inställd idag också, så nu har vi en lååång håltimma att slå ihjäl. Jag och Josefin tänkte fylla den med underbar fysik! (L)

(notera ironi)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP