tisdag 8 september 2009

Hemma igen (men inte för sista gången idag)

Herregud så otroligt jobbigt det var på danspasset! Men så fruktansvärt härligt det kändes efteråt! Haha, vad har det tagit åt mig? :o tycker det är kul att träna liksom?! Men jag är glad att jag hittat saker som jag både tycker är skoj och som dessutom är nyttiga för mig på samma gång =)

Men som sagt. Inatt bär det av in till göteborg för att hämta min (otacksamma) bror. Jag får antagligen övningsköra på hemvägen, hoppas det, för då blir det första gången jag övar på stadskörning ^^

För övrigt glömde jag säga att jag tror att delkursprovet gick bra! Det kändes inte alldeles övermäktigt, det var mest frågor där man kunde använda logik.. vilket jag är glad för, jag och min hjärna har en förkärlek för logik <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP