tisdag 22 september 2009

Typ bortslösad dag?

Alltså. Vi slutade rätt tidigt idag, sedan hade jag pianolektion. Men jag hade glömt mina noter, så det var ju inte så himla lätt liksom. Men det gick nog bra ändå.

Sedan hängde Josefin med mig hem till mamma i pausen mellan skolan och aerobicen. Vi spelade lite och grejor. Sedan när vi for in för att gå på aerobicen så var den inställd på grund av sjukdom. Jaha, tråkigt. Fast det gjorde mig inte så mycket eftersom jag var förkyld ändå. Dessuom fick vi två gratiskort som plåster på såren, så nästa gång behöver vi inte betala! :D

Sedan så hade vi ju ingenting att göra längre, så då promenerade vi all världens jävla väg från friskis och till freeport. Där kollade vi på massa snajsiga skor, och sedan köpte jag en ny flaska silverschampo från Joico (den lila flaskan "violet schampoo"), likadant som det jag fick av Roberts faster förrförra gången hon blonderade mitt hår. Jag menar, används det av frisörer måste det ju vara bra :D

Sedan gick vi till skopunkten också när vi ändå höll på, och där hittade jag 2 par skor jag verkligen verkligen vill ha! Ska lägga upp bilder på dem senare, men nu ska jag publicera detta! Min dator har en förmåga att stänga av sig var femte minut nämligen så det gäller att skynda sig..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP