tisdag 29 september 2009

God natt, önska mig lycka till?

Nu är det dags att lägga sig då ja.Klockan är alldeles för sent och jag är sur på mig själv för att jag är vaken.

Men jag har faktiskt knåpat ihop ett litet lagom seriöst personligt brev att skicka per post, tillsammans med mitt finfina CV så att jag kanske kanske har chansen att kanske få ett jobb på det där stället. Jag tänker inte avslöja för mycket. Jag tänker bara hoppas.

Så nu tycker jag ni ska hålla tummarna för mig av två anledningar: så att det går bra för mig (och Josefin såklart ^^) på matematiktävlingen imorgon! och så att det här med kanskejobbet löser sig till det bästa för min del..

Sa jag förresten att vi fick stående ovationer från en kille idag när vi spelade? :D Jag såg det inte själv, men Josefin sa det sedan ^^

..jag är förresten löjligt nära mitt 1000e inlägg i denna bloggen (!). Detta är 999 ;)
Men nu är det för länge sedan dags för sängen, vi ses i morgon i mitt 10^3e inlägg någonsin ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP