fredag 11 september 2009

Idrottsdag

I'm up! Har ätit frukost och gjort mig en macka att ha med mig som matsäck. Nu sitter jag här och fular mig i mina idrottskläder. Eller ja, klasströjan från grundskolan kanske inte räknas som idrottskläder, men jag brukar alltid ha den när jag orienterar!

Ska inte gå hemifrån förrän om 1 timma ungefär, men innan dess ska jag försöka samla ihop allt lite bättre så det blir enkelt för mig när jag är hemma och vänder sedan.

Men först några bilder:

Waah, jag kan inte låta bli sminket ens när det är idrottsdag .. fast nu är det faktiskt bara mascara och absolut inget annat! Och det syns xD


min fina tröja.. extra udda uppmaning då jag läser natur.. jag kan ju tänka mig att bli lärare själv vafan :o


gillar ryggen bättre då alltså ;D Mitt namn står där, och det är synligt på bilden.. slår vad om att ni inte hittar det ändå ;)

.. kan fortfarande inte fatta att jag ska åka buss om någon timma iförd dessa kläderna och utan smink xD

1 kommentarer:

Anonym,  17 september 2009 kl. 16:58  

hej kollade runt i din blogg precis, fin blogg du har!

vad jag förstår så är du en tjej med bra betyg :)

men vad har du för betyg i alla ämnen är det mvg i ALLT?

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP