torsdag 17 september 2009

Uppteckning över mina betyg!

Såg att någon (som kallar sig anonym, why? :o trevligt att veta vilka ni är som läser ju ^^) kommenterat ett av mina inlägg från tidigare denna månaden, och där fick jag frågan om vilka betyg jag har. Så nu tänkte jag att ni ska få en komplett lista över det!

Från grundskolan:
Matematik - MVG
Svenska - MVG
Engelska - MVG
Spanska - MVG
SO - MVG x4
NO - MVG x3
Teknik - MVG
Idrott - VG
Musik - MVG
Slöjd - VG
Hemkunskap - MVG
Bild - MVG

.. de två vg'na beror på att.. ptja, idrott räknar jag inte ens som betyg. Så där är det skit samma. Skrev solklart mvg på ett teoretiskt prov, det är därför det ens är vg. Det andra vg't är jag förbannad på. Det i slöjd alltså. Jag förtjänade mvg, men var tvungen att göra ett arbete med någon annan.. och denna någon annan råkade vara helt inkompetent och sänkte mitt betyg!
Totalt: 310 poäng. Omg, jag gick inte ut med 320 poäng zomg! .. jag har ju redan förklarat varför nu =)

Och hittils på gymnasiet då (ska försöka minnas alla kurser jag läst!) :
Matematik A - MVG
Matematik B - MVG
Matematik C - MVG
Kemi A - MVG
Fysik A - MVG
Biologi A - MVG
Naturkunskap A - MVG
Engelska A - MVG
Engelska B - MVG
Svenska A - MVG
Naturvetenskap och teknik i litteraturen - MVG
Historia A - MVG
Religion A - MVG
Spanska steg 3 - MVG
Spanska steg 4 - MVG
Cad-teknik A - MVG
Cad-teknik B - MVG
Datorkunskap A - MVG
Bild (A?) - MVG

.. känns som jag glömt något? Nåja, ni fattar poängen i alla fall. För att svara på frågan kan jag väl säga att ja, nu i gymnasiet har jag hittils mvg i alla avslutade kurser. Från grundskolan hade jag alla mvg utom två, av förklarliga skäl.
Hittils verkar det också som att jag kommer avsluta även så gott som alla kurser jag läser detta året med mvg =)
.. utom idrotten då, där siktar jag på vg :)

3 kommentarer:

Anonym,  22 oktober 2009 kl. 17:41  

Pressa inte dig själv bara :)

Anonym,  25 september 2012 kl. 21:24  

var det TE som du gick?
jag fick också MVG i nästan alla ämne(but not EN AB)

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP