torsdag 10 september 2009

Strax iväg till skolan då

Bah. Vissa saker tröttnar man seriöst på. Som när kompisars pojkvänner är skitjobbiga hela veckan och man snällt lyssnar och stöttar. Sedan gör dendär pojkvännen världens minstaste grej och plötsligt är hela världen underbar och man själv är det skit samma med.

Någon kommer få märka i skolan idag att jag stör mig på det. Speciellt eftersom dendär pojkvännen gillar att vara småelak mot mig. Han fick just veta vad jag tycker, och jag står för det också. Jag tar konsekvenserna för det.

Men nej, dags att tänka positivt! Jag ska ju faktiskt hem till Johanna och bjuda på glass och spela spel idag :D Kom bara på att hon har en lektion till som inte jag har. Blir väl till att bedriva tiden i kungsbacka, eller sitta på skolan och plugga. Beror på hur mycket läxor vi får. Hämta ut biljetter måste jag göra i alla fall så jag kan ta mig till Robert imorgon.. =)


Haha, mitt leende nyss.. innan alla tråkiga saker gjorde sig påminnda. Skit samma, nu måste jag skynda till bussen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP