torsdag 10 september 2009

Ärlighet varar längst..

Har jag verkligen verkligen märkt av idag. Eller ja, ärlighet i kombination med äkta vänner varar längst.

Just nu är jag glad att jag vågar säga ifrån, glad att jag vågar erkänna när jag har fel, glad att jag vågar vara ärlig, och glad att jag har riktiga vänner <3

För det är just det som utmärker äkta vänner: man kan ta dusterna, man kan vara skitsura på varandra, men man säger ifrån, och på något sätt reder man alltid ut det. Det slutar på något sätt alltid med att man är ännu bättre vänner efter än man var innan.
Jag är glad att jag just fått chansen att uppleva att det påståendet faktiskt är sant ^^

.. och nu är det dags att duscha!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP