måndag 28 september 2009

Sovmorgon

Att få gå upp klockan halv åtta, istället för redan klockan sex, varje måndagmorgon är nog en av de härligaste känslorna som finns. Helgen liksom dröjs ut liiite liite extra, och så får man en lugn start på veckan. Fast nu måste jag i och för sig snart springa till bussen, men ändå.


..självklart är jag jättesöt idag med :)

Idag ska jag och Josefin spela på måndagsklubben, som det heter då kulturskolan visar upp sina band och grupper några måndagar om året. Vi ska spela två låtar: Hallelujah (Leonard Cohen) och Your song (Elton John). Det kommer nog bli trevligt ^^ Tur att min förkylning är över nu, så att jag kan lägga stämman ordentligt på Hallelujah :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP