torsdag 3 september 2009

Min nya klänning

Det var marknad i kungsbacka idag, precis som det alltid är första torsdagen i varje ny månad. Vi gick runt lite och kollade på saker, och hittade jättesöta klänningar i ett marknadsstånd.
Där fanns en klänning som både jag och Josfin föll för extra mycket. De skulle egentligen kostat 150 kr styck men vi fick ned det till 230kr för båda ^^ Så vi köpte varsin, jag en svart och Josefin en likadan vit. Sedan köpte vi en massa choklad för våran sista tia! Marknad är typ bäst, billigt och bra :o

Här är i alla fall klänningen:

one-size-jätteliten .. perfekt ^^ den har "smock" (tror jag det heter) i ryggpartiet, så den går nog på ^^ Värre är det med om den passar över höfterna/rumpan eller inte, men det gör den nog. Jättesöt är den ^^

Blev lite extra förälskad i retro-knapparna upptill :3
Lätt värd typ 115 kronor i alla fall!

Älskar att fynda från udda ställen, typ marknader, loppisar, och sådant.. även om det inte har blivit så mycket av det ännu i mitt liv.. men då blir man lite mer originell liksom :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP