måndag 21 september 2009

Veckans prov avklarat!

Ja, så det så! Det gick väl .. bra.. förutom att jag inte ens kunde svara på den frågan jag Själv skrivit till provet (hon bad oss skriva någon/några frågor som förslag förra veckan). Jag tänker absolut inte säga att det var jag som skrev uppgift 14, för då kommer hela klassen hata mig sedan xD Läraren gillade dock uppgiften.. blöh. Jag får ta och bli lärare någon gång i framtiden!

Förresten har jag lånat en bok från romantiken, eftersom vi måste läsa ett äldre verk nu i svenskan. Jag valde Övertalning av Jane Austen. Den verkar väldigt bra, och jag ser fram emot att börja läsa den!

Nu har jag för övrigt nyss duschat med hårinpackning och ansiktsmask och hela kalaset (eftersom jag inte hann det igår när vi hälsade på syster ^^). Gud vad den ansiktsmasken luktade gott! Det var någon av alla dem jag köpte i Ullared, från Montagne Jeunesse, minns bara inte vilken.. men det var honung och jordgubb... lukta gottgott <3
Nu ska jag kolla på resten av Svenska Hollywoodfruar med mamma ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP