onsdag 16 september 2009

Extra tid till frukost!

Wahaha! Eftersom jag inte gav mig själv någon liten belöning igår för att jag pluggat duktigt (vilket är förståeligt, då jag inte pluggade så duktigt som jag ville) så gick jag faktiskt upp extra tidigt idag för att få tid att äta ordentligt med god frukost. Bra såhär innan provet också, för att hålla energin på topp!

Så nu har jag fram till halv på mig att äta, äta, och äta. Känner för vaniljyoghurt med fruktmüsli, och en god rostad macka med ost och marmelad! .. för att inte glömma efterrättskakan ^^

.. sen är det jävlarimig prov! AAAH! Vi får hoppas på det bästa.. håll tummarna för mig allihopa! :3


.. och såhär ser jag ut idag ^^ .. ni kanske har tröttnat på att se mitt fejs vareviga morgon? :o .. jag har bara inget annan bild att slänga in här x)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP