lördag 12 september 2009

God middag, Värmland

Här sitter jag. Gick och la mig alldeles för sent igår (sur på Robert för det..) så nu har jag ont i huvudet..

Här händer mest ingenting för övrigt. Snart ska jag få veta när hans faster kan fixa mitt hår. Hans bror har tydligen också hittat någon intressant tjej, som ska komma hit om någon timma. Blir intressant, typ.

Jaha, nu skulle jag visst till hans faster imorgon. Kul, imorgon ska jag ju hinna till tåget med. *stress*. Jaja, bättre någon gång än aldrig..

Hihi, Robert var lite söt igår när han hämtade mig :3 Eller ja, först var han jobbig. Sa att han skulle till affären innan och överraska mig med något gott, och dessutom vara vid tåget i tid denna gången (vilket han inte var förra gången.. och många gånger innan dess). Sen var han inte alls framme i tid, och så hade han inte varit i affären heller. Tack, liksom?
Men sedan bjöd han på goda saker när vi var i affären och jag fick nästan allt jag pekade på.. så det gjorde liksom inte lika mycket sedan ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP