tisdag 15 september 2009

Jävla hår

Usch, det är skolfoto på torsdag och mitt hår är totalmupp. Ljust, gult och PLATT som utav helskotta. Uppklippt på fel ställen så jag får volym vid öronen, medan det är platt som en pannkaka vid benan och slutar i mest ingenting. För kort är det också. ARHARHTHR
(såhär reagerar jag alltså alltid när jag klippt mig - oavsett hur bra frisören än är)


ÖRHTRIYTIRYEI
Ge tillbaka mitt hår!
..idag testar jag förövrigt min nya nivea-foundation jag köpte när vi var i Ullared. Jag kan konstatera att jag ser aningen gul ut. Med min andra foundation ser jag aningen vit ut. Vilken borde man använda på skolfotot? Kanske inte denna gula eftersom den går i ton med håret? XD Fast om jag tvättar håret med silverschampo så det blir vitare.. vad gör jag sedan då?

Äsch. Får nog bli min "vanliga" foundation. Jag är ju ändå i grund och botten VIT. Inga pigment här inte ;)

Men nu ska jag springa till bussen =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP