onsdag 9 september 2009

Trött som fasen!

Nu är jag hemma igen. Och har ätit middag. Men gud, skolan är inte nådig för någon som har sovit 2 timmar för lite på natten. Fy fasen så svårt det var att fokusera på att få något vettigt gjort. Nej nu vet jag i alla fall att min prestation ökar proportionellt med tiden sömn under föregående natt. Så det så.

Men jag och Josefin var jätteduktiga på orienteringen, verkligen! Haha, Johanna sprang/gick med oss först, men jag var tydligen för seg och jobbig så hon dissade oss :o Kanske säger nåt om hur duktiga vi var i jämförelse med Andra xD Men jämfört med oss själva var vi jätteduktiga! Vi gjorde rundan på mindre än en timma, vilket var vårat mål. Förra året gick samma sak på ungefär 1 timma och 40 minuter, så det är en solklar förbättring! Gud så duktiga vi är, vi var jättenöjda efteråt =)

Sedan gick vi runt på stan en stund, även om soulbandet inte blev av. Jag köpte mig ett par snygga skor:


Älskar platån, det är så snyggt när klacken ser jättehög ut ^^ Tänker mig dessa till enkla kläder i övrigt, för de kräver mycket uppmärksamhet även om de inte ser såå väldigt speciella ut kanske. De suger åt sig uppmärksamheten, men de är skitsnygga ^^ Hittade dem för övrigt på CC i innerstaden för bara 200kr. Lätt värt! Älskar att shoppa billigt och snyggt (L)

I övrigt kan ni få en dagens outfit också när jag ändå är i farten:


Tröjan från ullared faktiskt, linne och jeans från h&m, skorna från skopunkten :)
..Och jag har inte sådär korta ben! .. hoppas jag?

1 kommentarer:

Johanna da gangsta,  9 september 2009 kl. 20:05  

Ber om ursäkt för dissen, men jag var tvungen att tänka lite på betyget också ;) imorgon blir det TP!

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP