söndag 13 september 2009

God söndagmorgon :)

Här sitter jag bredvid en lagom sur och irriterad Robert.. hmm, varför är han alltid så gullig mot mig? :o
*ironi*
.. nu tycker han att jag ska ändra texten :)

Idag är det hur som helst söndag. Någon gång under dagen ska hans faster fixa mitt hår. Sedan ska jag åka hem.
Har lite lätt ångest över att jag inte pluggat till fysikprovet vi har på onsdag trots att jag tog med mig böckerna hit upp bara för det.. men det får jag väl göra på tåget hem då. Har ju lite mer än 2 timmar på mig där. Så det får duga..

Nu är det i alla fall dags att duscha, och sedan väntar god frukost.. eller ja, igår fanns det i alla fall köttbullar och potatissallad att ha på mackorna, mums <3
Hoppas det finns idag med ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP