tisdag 1 september 2009

Geografi är verkligen min starka sida!


Jag och Josefin satt alltså på bussen och pratade om allt och inget. Vi diskuterade vart fan vi egentligen åkte (mitt inne i ett bostadsområde med en buss, väsrsta sepe! XD) , och att vi skulle ha orientering.. en del hjärnkopplingar ledde till några andra och slutade med att vi helt resolut förväxlade två stora jävla skogar med varandra. Här, i kungsbacka.. hallå eller, vi bor ju här ffs!
(se bilden om ni inte fattade så bra.. xD)

För övrigt var träningen trevlig, kommer nog få massa träningsvärk.. :O men det var kul, och jag har ingenting emot att göra om det igen! :D
Nästa vecka ska vi försöka få plats på Ki box -passet, som är 1,5 timmar långt, men kickboxning är verkligen skitskoj så det gör inget! Och samma vecka (eller veckan efter, beror på) ska vi testa danspasset också! Oj så skoj det är att träna =) .. har mest träningsverk i axlarna/nacken än så länge faktiskt :o Vill inte veta hur resten av kroppen kommer kännas när jag vaknar imorgon..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP