lördag 16 augusti 2008

Woho!

Eller något. Sidan med personlig statistik på Bloggtoppen.se fungerar igen.
Haha, min statistik går uppåt och nedåt. Jag märker att precis när jag börjat få några tillbakakommande läsare, så slutar jag skriva i någon dag eller två av en anledning eller en annan, och då försvinner folket igen. Sydans är det. Men ändå.
Jag skriver ju inte för läsare. Enbart. Ha, vem skulle egentligen ha ork att skriva i flera år i sträck, varje dag, utan att veta att någon läste? Så jag kan lika gärna erkänna. Lite är det för att folk ska läsa. Lite.

Halsduken är nästan klar. Nästan nästan nästan. Typ 7cm kvar, det blir väl snart klart. Hoppas jag. Vill börja på harryn!

Mamma och Henrik kom på den smarta idén att servera glass till kvällsmat, så nu kan jag fanimej inte sova, fast att jag vill lägga mig tidigt! Suck på dem.

Jaja, jag gick egentligen bara in och skrev för att jag blev så glad för att statistiken fungerade igen!

Nu ska jag försöka sussa så sött.
Med massa överskottsenergi. Bah.

Bengt skriver nog igen imorgon!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP