söndag 24 augusti 2008

God morgon söndag!

Fan va hemskt det känns att det är söndag och redan halv ett på dagen. Fy fan.
Jag måste göra mig i ordning, packa, röja upp lite och göra läxor, på 3 timmar. Skit skit skit.

Nåja. Min bror har förresten gjort en ny hemsida nu, den ligger där nere till höger nånstans, bland "Länkar".
Ja. Bara så alla vet.

Nåja. Det känns som att jag borde ta tag lite i saker och ting och inte ligga här och dega.

Jag fick en tanke igår som jag fått ett antal andra gången. Jag borde skriva en jävla guide, för killar, om hur man ska behandla tjejer för att göra rätt. Det är inte så förbaskat svårt, det finns några riktlinjer att följa faktiskt. Men men, den får vänta. Jag har åtminstone ambitionen att göra det nån gång, om jag någonsin får tid.
Tills det får det vara.

Bengt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP