torsdag 14 augusti 2008

Nyblonderad!

Oj oj, jag märker att jag glömmer att skriva här ibland. Vad var jag så himla upptagen med igår?
Få se.. det var onsdag. Hmm. Vafan? Ingen aning, jo! Vi var i stan med Viktoria, och på kvällen var det dubbelavsnitt av Project Runway som föregicks av Crowned.

I alla fall, jo vi var i stan med Viktoria igår då, och vi åt pizza. Älsklingen och jag delade på en pizza, och de tog tydligen typ 10 spänn extra för att dela den på mitten och sedan behöva diska en extra tallrik. Nåja. Gott i alla fall. Haha, jag verkar ha en grej för specialpizzorna på varje ställe. Från vallda pizzeria är Vallda Special godast, och på pizzaboden är det Bagarens Special som gäller! Haha.
Jag kollade efter dedär snygga snörade klackskorna jag hittade när jag sprang förbi dem i skoaffären i tisdags, men de var som bortblåsta! Kvar fanns bara ett annat par för 900kr som inte ens var lika snygga. Och på H&M fanns inte de heller som jag sett på deras hemsida innan. Hur ska jag ny hitta mina snygga höstskor som jag vill ha?
Attans.
Men jag köpte i alla fall schampoo, speciellt för färgat hår, och tur är väl det, för idag har jag faktiskt äntligen blonderat mig!

Ja nu är mitt hår jätteljust, inte helblonderat, men en jävla massa slingor! Det ser bra ut! Jag ska bara vänja mig lite vid det, för det är en himla skillnad. Känns som att denna hårfärgen kräver en del arbete med sminket varje dag för att kunna bäras upp ordentligt. Men det fixar vi vettu!

Nåja, ikväll blir det in till Göteborgs Kulturkalas för att spana på Takida som spelar på Götaplatsen. Kul blir det!

Men nu har älsklingen suttit här och tjötat om Oblivion och massa saker man kan göra med sin spelare i det spelet under tiden jag försökt läsa andra bloggar och skriva. Jag lyssnar med ett halvt öra, minns kanske en tredjedel. Han är söt när han är så intresserad av saker.

Hoppas jag blir klar med halsduken innan älsklingen åker imorgon (tåget vid typ 18:30 nåt från Gbg), så att han kan få med sig den och jag kan börja på harryn!
För halsduken är så gott som klar nu. nästan 2 meter lång, om inte längre. Stickar bara på det sista, för den går att använda som den är nu, men den är liiite liite kort.

Nåja.

Blaha.
Bengt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP