måndag 11 augusti 2008

Morgontröja?

God morgon!
Idag är jag uppe med tuppen!
(I ett försök att kunna somna lite tidigare ikväll..)

Jag känner att jag börjar dagarna nuförtiden med att visa bilder på någon tröja som jag tycker är jättekul (som säkert alla andra finner dötrist), men jag tänkte att, varför bryta den trenden?
Så igår kväll satt jag faktiskt och knepade på en tröja till älsklingen. Framsidan ser ut såhär, och nu ska ni förstå att allt är ironi och skämt, som ska få folk att reagera (men det fattade ni säkert). Tillsammans med den extra roliga delen baksidan, så blir den faktiskt riktigt kul!

haha, han vill ha en sån tröja, han är så söt min älskling <3

Så nästa månad kanske kanske vi beställer två stycken, min "idoltröja" och så denna!

Kul i så fall, fast det blir en 550 spänn för båda tillsammans och frakten tror jag. Och det är såklart denna sidan jag är inne på när jag gör tröjorna!

Bengt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP